یعنی یلدای 91 میاد ...

خیلی زود داره شروع میشه ... (شکست یا ...) نمی دانم

یعنی یلدای 91 میاد ...

خیلی زود داره شروع میشه ... (شکست یا ...) نمی دانم

خوشحالم خوشحال خوشحال که می دونم هستی ...


سلام خانومی
شبت بخیر
با اینکه می دونم باورم نداری اما دلم واست تنگه
حرفات رو خوندم
بازم خوشحالم که هستی
باورش سخته واست؟
من عاشقتم
حاضرم جونم بدم
تو بخواه
...
عزیز دلم نمی خوام منتی سرت بذارم
وظیفه منه
بخاطر تو بود که سرباز شدم
یادته می خواستم از ایران فرار کنم و برم...
بخاطر تو سربازی می رم تا موندگار باشم و گهگاهی به قلم سر بزنم
هیچ وقت منو یکی ندون
من قل دومیم و عاشقتم
نکنه یادت رفته؟
یادت رفته حرفامون
به همین راحتی به همین زودی
یادت رفته قرار بود صبر کنیم تا یلدای 91
نکنه یادت رفته دوست داری منو؟
این حس نباید کم بشه
قل ها تا همیشه می مونن
قل ها جدا شدنی نیستن
من و تو دو قل افسانه ای هستیم
معذرت دیوونه بازیمو
بعد از ظهر سیم کارتم رو با دندون له کردم
منظوری نداشتم
یه جورایی نا امید بودم
چیزی از سیم کارتم نموند
بازم می گم
عاشقتم
عزیزم عزیز دلم
دلم واست خیلی تنگ شده
خیلی وقته صداتو نشنیدم
هنوزم دوست نداری صدامو بشنوی؟
پستی که تولد هر دومون بود خراب شد با کدورت ها
اما بازم می گم تولدت مبارک قل اولم
و خودم به خودم می گم تولدم مبارک قل دومی
راستی قلم نبینم باهام مث غریبه ها صحبت کنی
سربازم و پا برجام
غریبه نباش
من و تو صمیمی ترین قل ها هستیم و می مونیم با هم
منتظرت هستم
در ضمن ...
اون دو تا گربه من و توییمااااا
خیلی شیطون شدیمااااااااااااااااااااا
ببخش منو قلم
خوشحالم هنوزم دارمت و از دستت ندادم
باید توی صندوق صدقه یه هزاری بندازم
باید بیشتر بندازم
اما دستم همین قد می رسه
800 ش واسه داشتن قلم
و 200 واسه رفع بلا
اگه اون اتفاق می افتاد بدجور صورتم داغون می شد
توی جوب خالی توی پادگان افتادم
صورتم تا فاصله ی 4 سانتی با آسفالت پیش رفت
رفع بلا شد
اما اگه می خورد ممکن بود بلاها سرم بیاد
می خوام شعر بنویسم واست
قبلش می گم مواظب قلم باشیااااااااااااااااااااا



از دست تو نیست
دل من از گریه پره
مث تو طاقت نداره
واسه تو هر دم می باره

دیگه اشکای من
طاقت موندن ندارن
نباشی بی تو باز می میمیرن می ریزن
واسه تو هر دم می بارن

تو تموم دنیامی
تو تموم حرفامی
تو همه ی لحظه ی
گرم عاشق بودنی

یه ستاره داره چشمک می زنه از آسمون
داره دلمو می بره می بره بی نام و نشون
اون ستاره همون چشمای تو تو آسمون
داره پر پر می زنه دلم واسه دیدن اون

من قل دومیم و عاشقتم

نمی دونم چی بگم
مخم هنگ کرده
حق داری
واقعا حق داری
امشب 19 اردیبهشته
پیامت رو خوندم که نوشتی دیگه بهت اعتماد ندارم
به هیچ کدوم از قولات عمل نکردی

اما باید بدونی تا حد توانم سر قولام موندم
امشب با هن رفته بودیم عکاسی
فکر می کنی من عکس واسه چیمه؟
می دونم دیگه بهم اعتماد نداری
اما می تونم رسید عکاسی رو واست نشون بدم
نمی دونم بتونم کی این حرا رو پست کنم
اما بدون نمی خوام از دستت بدم
کدوم قولی که دادم رو عمل نکردم
کدومشون رو...
نمی خوام بگم دلم شکست از حرفت
می دونم خیلی بچه گونس
چون من هم مث دیگران نقطه ضعف هایی دارم
منم کمبودهایی دارم
شاید کمبودهای من بیشتر باشه از خوبی هام
یادته گفته بودی برم سر قبر داییت
باورکن رفتم
دو ساعت رو پیاده رفتم و بعد از ظهر رسیدم
اما هر چی گشتم نشد اسمش رو ندیدم
بازم شرمنده
من گفتم عکسم رو واست می فرستم
می خواستم برم عکاسی
امشب رفتم
رسیدش رو دارم
می دونم دیگه به حرفام اطمینان نداری
می دونم دیگه نمی خوام صدام رو بشنوی
خودمو خوب می شناسم
....
بابت همه چیز ازت معذرت می خوام
شاید دیگه نخوای منو
شاید بگی داستان دو قل تمومه
اما بدون تمام بشو نیست
می گردم پیدات می کنم
شاید منو نشناسی
اما بدون کنارتم
الان نه
اما در آینده چنین میشه
یا شاید فکر می کنی اون 10000 تومن الکی بود
من جنبه مادی رو مد نظرم نیست
اما اونو گذاشتم واسه عیدیت
هنوزم زیر شیشه آکواریومه
می دونم با خودت می گی میشه هر 10000 تومنی رو گذاشت
می دونم
اما باور کن همون پوله
همونی که از پادگان گرفتم و 6 صفجه رو انگشت و امضا کردم
شاید فکر می کنی اون مرخصی که گرفته بودم واسه دیدنت همش الکی بود
می دونم بد قول شدم
منو ببخش خانوم گلم
بابت همه چیز ازت معذرت می خوام
بگذر از من
ببخش منو
بدون این قد خسته ام
این سربازی واسه آدم توانی نمی ذاره
بدون با خوب و بدش دارم می سازم
اما توقع داشتم درکم کنی
بمون با قلت
نگو خسته شدم
دیگه حرفی ندارم
می رم هن رو بیدار کنم گوشیش رو بگیرم و وصل کنم کامپیوتر و حرفامو پست کنم این وقت شب
شاید هنوزم فرصتی باشه
خب خانومی

شب خوشی داشته باشی....


اینم رسید عکاسی

با دقت ببین

ببین دروغ می گم؟


عاشقتم تولدت مبارک گلکم


امروز دوشنبه 18 اردیبهشت

الان ساعت 05:56:50 ق.ظ
امروز یه روز زیباس

تولد دو قل دیوونس

دیشب بهت پیام دادم تبریک گفتم
امیدوارم بیدارت نکرده باشم
دلم واست خیلی تنگ شده قل دیوونم
عزیزم هدیه ای که خواستم ازت فقط یه شوخی بود
هدیه من بخدا سلامتی قلمه
داشتن تو برام از هر چیزی مهم تره
بخوام هدیه بگیرم خودتو باید کادو پیچی کنی بیاری واسم
هدیه امسالت یه مانتوی قرمزه
بقیه متعلقاتش رو خودت باید بگیری
منظورم شال سفید
شلوار جین آبی سبز
و یه چکمه خشگل سفید
بازم می گم دلم واست خیلی تنگه
دیشب خیلی به آب و آتیش زدم
فردا بعد از ظهر هم به دلیل خودم می ریم عکس می گیریم
آماده شد چشم حتما
خدا رو شکر رنگ پوستم باز شده و روشنم
یادش بخیر دو ماه پیش شده بودم ذغال
هر کی می دیدم می گفت هادی چقد سوخته شدی
الانم از حمام اومدم بیرون
هوای توپی بود دیشب
عروسی زیبایی بود
داماد یه کت و شلوار خیلی خشگل پوشیده بود
مبارکش باشه ای شالله خوشبخت باشن

عروسی نبود که رویا بود
دوماد شده بود خوشتیپ
با چیزی که دیده بودم یه دنیا تفاوت داشت
یه لباس خشگل هم داشت
وااااااااااااااااااااااااای
من می خواممممم دومااااااااااااااااااااد شم
آخر شب موقع رفتن عروس و دوماد از ماشین پیاده شدن و شروع کردن به رقصیدن
اونم وسط خیابون
من اهل رقص نبودم
اما اگه اونجا بودم و صد در صد منو می آوردن واسه رقص
من ساعت 11 شب برگشتم
عروسی تا 3 شب ادامه داشته
خیلی خوب بوده
ای شالله عروسی قلم
اینم رفت قاطی مرغاااا
حالا من موندم
یالا زود باش من زن می خوام
خودت باید زنم بدی
خودتتتتت گفتی
زیرش نزنی یه وقت!!!!!
امروز یه حس خاص دارم
تولدمونه
می دونم نتونستم سورپرایزت کنم
اما دوست داشتم سورپرایزت کنم
چند وقتیه به زحمت می خوابم
تختی که روش می خوابیدم رو دسته جمعی نشستن و شکستن
الان زمین خواب شدم
حسین هم کنارمه
خر و پف هاش نمی ذاره بخوابم
بعضی وقتا بیدارش می کنم می گم بر عکس شد نمی ذاری بخوابم
این روزا امتحاناشونه
دستگاه بازیشونو جمع کردن که درس بخونن
اما حواله شدن سر من
یه بار میان میگن کلیپ بذار آهنگ بذار بازی کن و...
حس می کنم چشام ضعیف شدن
دارم مات میبینم دیگه
زشت هستم می دونم با عینک زشت تر هم میشم
بعد برم دکتر ببینم چی میشه
تولدمون مبارک
وراجی بسه دیگه
عاشقتم شازده خانومم
امروز روز بزرگیه واسم
تو بزرگترین هدیه ی خدایی واسم
هیچی دیگه نمی خوام
تو قلم باشی همه چیز حله
آرزوی محال حله
....

تو یه کاری کردی که این حدسو زدم
نزدیک میشی به من تو یک قدم
باعث شد که لبخند بزنم
آره خوشبختترین آدم منم
واسه همینه که می خوام بشم بهت نزدیک
آخه دوریت هی منو می کنه تحریک
که بیشتر ازت خوشم بیاد
باید مال من باشی بدت نیاد
ولی می دونی که می تونم از قصد
عاشقت بشم دیگه نکن دست دست
خودت می دونی که دلم خستست
پس نگو همه ی راها به روت بستست
قلبتو می برم فرز و تیز
که توی عاشقی بشی هیپتونیزم
من عاشقتم خوب می دونی
ازت می خوام با من بمونی

بیا پیشم بیا نزدیک تر
نمی خوام از دور نگات کنم
بیا پیشم اسمت قشنگه
می خوام روزی صد بار صدات کنم


لمس دستت می ارزه
به صدا تا حس مسخره و بی مزه

یه طلوع جدید واسه دو قل... بارون بارونه زمینا تر میشه...


سلام قل دیوونه اول خشگله

صبحت بخیر دیووووووووووونه
صبح بر سر عادت ساعت 3:58 دقیقه بیدار بودم
نشستم پای سیستم با هدفون آهنگ گوش دادم و بعدش هم مسابقه ی جان سینا و راک رو توی رسلمنیا دیدم
خیلی وقت بود پای یه برنامه تا آخر ننشسته بودم
صبحانه پنیر و نون و چای خوردم
دیروز ظهر بعد اینکه مرخصی گرفتم رفتم بازار و کمی خرید کردم
یه کرم ضد آفتاب سی گل اس پی اف 60 . یه صابون رز . مقداری بابونه
توی راه جات خالی با لباسای سر بازی رفتم بستنی فروشی و یه لیوان بستنی فالوده خریدم

یه مقدار پول ته جیبم بود خیلی سنگینی می کرد ...
رفتم مارکت یخچالو وا کردم واسه اولین بار پنیر کیبی رو دیدم یکی برداشتم
یه دلستر هلو برداشتم
و یه بستنی عروسکی بازم جات خالی عزیزم

توی راه یه بسته نون ماشینی هم خریدم
دیروز ظهر همونطور که می دونی ماکارونی بود
خوب شده بود خیلی
امروز هم گفتم پلو هویج درست کنن
قل اولم اونطور که فقط خبرش به گوشم رسیده و صد در صد نیست
اینه که بعد مرخصیم جای خدمتم عوض می شه و برجک و... تمام میشه ایشالله

یه شیرینی خامه ای پیش خودم داری
پولش رو میدم حسابت برو بخر و بخور حس کن من واست خریدم
باشه؟؟؟

وااااااااااااااااااااای شادمهر چه کلیپی زده
همین الان ضبظش کردم از ماهو...اره


با تو که حرف می زنم صدامو صاف می کنم
دارم به زیبایی تو باز اعتراف می کنم...


چه دوربین های قوی استفاده شده واسه این کلیپ
دم کارگردانش گرم


آرزو کن واسم جای خوبی بیفتم
ساعت اداری باز باشه
روزای تعطیل تعطیل باشه و...
به ورزشم برسم... به وب دو قل برسم ... بازم هر صبح برم لب دریا واسه پیاده روی و در آخر این که بتونم حسین رو رژیمش بدم
خودم که فعلا باید رژیم چاقی بگیرم
خیلی خشک شدم...
74 کیلو شدم با قد 182

راستی عکس حامد رو که دیدی؟؟
حامد خاطر خواه زیاد داره
خیلی جذابه
توی عکس یه جوری افتاده
ولی یه بار خوب بهش خندیدم
یه عکسی گرفته بودن با هم
گفت هادی نمی دونی یه ژست هنری گرفتم خیلی باحاله
یه هفته بعد عکسه رو دیدم
شده بود مث گوریل انگوری....
عکسه رو به کل پاک کرد
منم ندارمش
اما باحال بود
یه بار یه فشن باحالی زده بودم
اتفاقی خیلی قشنگ شده بود
حامد می گفت شدی مث آدمای نخستین.....
چی بگم والاااااا
وقتی بچه بودیم همیشه لباسامون مث هم بود
یادمه یه کفش داشتیم چراغی
فشار میاوردیم و می پریدیم تا چراغش چشمک بزنه
به من و حامد می گفتن دو قلو
حامد اون موقع خیلی تپل بود یادمه لباسای مردونه واسش می گرفتن و بعد می بردن خیاطی کوچیکش کنن
سایز بچه بهش نمی خورد
همش بهش می خندیدم آخه جیب شلوارش تا زیر زانوش میومدددد
خیلی بامزه بود خیلی
من از نظر چهره به مامان رفتم
خیلی چهره هامون شبیه همه
باید یه مقدار توی این چند روز زیاد غذا بخورم
یه مقدار سر حال شم

دیگه هم نبینم بگی از زندگی سیری؟
قلم من بدون قلم زندگی برام سخته
وقتی باشی برام بهشته زندگی
کمی احساس منو داشته باش قل دیوونه
تو رو خدا دیگه از این حرفا نزن
ادامه می دم ادامه می دیم چون همو داریم
دو قل دیوونه یکی از یکی دیوونه تر
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقم

قل اولم مواظب شاهزاده خانومم باشیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اوکی؟


عزیز دلم اینم آهنگی که نداریش و مطمئنا خیلی بهش علاقه داری


بارون بارونه زمینا تر میشه

گلنسا جونم کارا بهتر میشه

گل نسا جونم تو شالیزاره

برنج میکاره میترسم بچاد

طاقت نداره طاقت نداره

***

بارون بارونه زمینا تر میشه

گلنسا جونم کارا بهتر میشه

دونای بارون ببارید آرومتر

بارای نارنج داره میشه پرپر

گلنسای منو میدن به شوهر

خدای مهربون تو این زمستون

یا من بکش یا اونو نستون



***



بارون بارونه زمینا تر میشه

گلنسا جونم کارا بهتر میشه

بارون میباره زمینا تر میشه

گلنسا جونم کارا بهتر میشه

گلنسا جونم غصه نداره

زمستون میره پشتش بهاره

......................................................

برای دانلود ترانه با صدای ویگن اینجا کلیک کن

امروزو مرخصی گرفتم خانوم گلی ...


سلام قل اولم

خوب و خوش و سلامت باشی ایشالا
دلم واست یه ذره شده خیلی خیلی خیلی...
دیروز بعد از 4 روز بالا بودن آف شدم می دونی خیلی خسته ام؟
امروز می رم مرخصی بگیرم گلکم
واسه این مرخصی حامدو داریم داماد می کنیم و یه کارت عروسی به نامش شد
حامد و شبنم...
خوب دیگه خودت می دونی من آدم دو رویی نیستم
فکرای بد نکن راجع به قلت
اینجا زرنگ نباشی می خورنت
باید کمی سیاست و دلیل داشته باشی
من بگم عروسی پسر عممه می گه باشه !!! نرو مگه مجبوری...

بذار دیدارمون همون یلدای 91 باشه


بدون اجازت حضورمو دارم خراب می کنم
الان ساعت 04:11:41 ق.ظ صبحه
خیلی دلم واست تنگه
بخدا راست می گم یه حس عجیبی دارم

بهار بهار باز اومده دوباره
باز تموم دلها چه بی قراره
اما برای من دور از قلم
بهارا هم مثل خزون می مونه....

دیروز حمام رفتم و بخور گرفتم و صورتم رو با صابون بابونه شستم...
حامد می گفت سفید تر شدم اما چهرم یه جوری شده...
راست می گفت چهرم خیلی غضبناک شده
حسین دیروز سرما خورده بود
نشد سر به سرش بذارم
دیروز نمی دونم کی اومده بود پادگان سراغم
می گفتن یه آدم مسن اومده بود و سراغت رو می گرفت
تا جایی که می دونم....
این سورپرایزه
اما فرمانده ها گفته بودن که اوایل خیلی کله شق بود اما الان خوب شده
آهنگ Wild ones از Flo.Rida Ft. Sia رو گوش می دم نمی دونی چه فازی می ده
دختر سیاهه خیلی قشنگ می خونه
اما واقعا نمی دونم چی می گه
قبلا دستام سفید تر از صورتم بود
الان بر عکس شدن دستام سفید شده
یادش بخیر دستام هر ساعت و مچ بندی می ذاشتم بهش می اومد
الان امتحان نکردم
....
خوب عزیزم
مواظب شاهزاده ی من باشیا

..........................................................................


عزیز دلم این پست رو الان ساعت 15:03 دقیقه دارم می دم

الان مسعود پیشم بود

گفتم بهش عروسیش میام

عروسیش هجدهمه

ناقلا شکم آورده بود

می گفت هادی چقد لاغر شدی و...

امروز 8 روز مرخصی گرفتم قل اولم

حضورم خراب شد

اما اگه نخوای یلدا رو به زورم شده مرخصی می گیرم

5 روز استحقاقی

2 روز بین راهی

1 روز تعطیل رسمی


این شرح مرخصی منه

....


می خوام شاید لباس بنفش و سفید بپوشم

ببینم چی میشه

همش دارم نظرم چرخ می خوره

امروز جات خالی عزیزم

می دونم ماکارونی رو دوست داری

نترس جای قلم هم خوردم

ماکارونی های امروز خوشمزه بود

امروز یه خبر خوب شنیدم...

اگه 100% بود بهت می گم

...

قل گل و خشگلم

مواظب شاهزاده خانومم باشیاااا

دلم تنگه خیلی...


صدای تو آهنگ باده

که پیچیده تو گوش بارون

همه ی خاطراتت یه دشته

که لبریزه از یاد اسبه

لب باز تو رو به آواز

پر از ناز مرغان پرواز

تو موج سیاه نگاهت

تنم ذورق روی آبه

تو مثل قلموی بادی

که می رقصه تو رنگ ابرا

تو هرم نفسهام تب بد

منم شیشه روی به سرما

نه شکلی توی ابرای آسمونه...