یعنی یلدای 91 میاد ...

خیلی زود داره شروع میشه ... (شکست یا ...) نمی دانم

یعنی یلدای 91 میاد ...

خیلی زود داره شروع میشه ... (شکست یا ...) نمی دانم

چه بی...

سلام دختر قشنگم

می دونم الکی دارم پست می دم

بابت مزاحمتهام معذرت

بخدا نمی دونم کار اشتباهم چی بود

اما بابت همه چیز ازت معذرت می خوام

مهم نیست دو سال منتظر موندم

آخرش این شد...

نه گلم

تو خوش باش

تو خوشبخت باش من هیچی نمی خوام

اگه بهت اس می دادم اگه نظر می ذاشتم اگه تماس می گرفتم نگرانت بودم

ببخش بابت نگرانی هام

می دونم ناچیزم...

می دونم.

آهنگ حلقه رو دارم میشنوم

و حلقه ی اشکی توی چشام مونده

و منم و یه دنیا حسرت

منم و یه دنیا بی کسی

منم و درد دل شکستگی

تنهایی هام فدای خوشحالیات

برو گلم

برو نفسم

من تا اونجایی که شد خواستم خوشحال نگهت دارم

یه جای کارم مشکل داشت

خودمم نمی دونم

نگران من نباش

من همون هادی سابقم

همون که به ضربه خوردن عادت داره

همون که هق هقش رو خدا می شنوه

و کسی درکش نمی کنه

کسی درک نمی کنه چیا کشیده

کسی نمی دونه دنیا چه دردایی به قلبش داده

برو نفسم

برو عشق پاکم

دنیا مث تو کم داره...


بوی آرامش می دهد نگاهت

و سکوتی که در حرفهایت می بینم


بازم می نویسم

بازم عقده ی دلمو خالی می کنم

مواظب باش

مواظب اون قل صاف و ساده و معصومم باش

دنیا پره از گرگ...