یعنی یلدای 91 میاد ...

خیلی زود داره شروع میشه ... (شکست یا ...) نمی دانم

یعنی یلدای 91 میاد ...

خیلی زود داره شروع میشه ... (شکست یا ...) نمی دانم

قلم به جاىى که با کل احساسم مى ن ىسم نمىاىSalam. Yadame abjim yegane ieroz salame yeki ro resund be namew mahbobe az esfahan.emroz az hamun mahbobe mikham salamam ro be abjim berfsune. Bego dlam barash tange. Az khdmatam bgo ke Abjimu dost daramم

خىلى جالبه از نگهبانى پست مى دم خ شحالم که هستى مى د نم بى اعتناىى گلم اشکال نداره دل من تحملش زىاده قلم د ستت دارم نظراتت ر خ ندم خ شحالم که خ بى مرسى گلم منم خ بم از طرفم بنى ر ماچش کن خدا م اظب قلم باش ما که نخ است قلم قلم محمد آناهىتا داره هادى به چه دردش مى خ ره ببخش خدا اگه گاها گله مى کنم هىچ کى د سم نداشت اقلا ت داشته باش

سلام دخترم

دندونم درده

فقط خواستم همینو بگم

یادمه کلی نگرانم بودی

الان چی

دارم از درد به خودم می پیچم

شرمنده نفسم

من تلخم

کسی منو نخواست

...

سلام دخترکم

خوبی نفسم

بازم من و بازم درد دل

الان با اجازت یه به صدات گوش می کردم

شیطنت کردم و صدات رو یه بار ضبط کردم

... بی خیال

دیگه حوصله ی خودمم ندارم

خاطرات ....


دختر قشنگم

ببخش بازم اومدم بنویسم

نمی دونی چقد واسه صدات دلم تنگه

نمی گم دیگه...

از این دنیا چی می خواستم جز دخترم

اونو هم ازم گرفتن انگار

دخترم

بابایی این قد بد بود ؟

چرا اینقد سوال توی سرمه؟

چرا این قد گله دارم دخترم

مث اون روزا دوست داشتم صبح زود یا من بیدارت کنم با پیام یا تو...

یادته دخترم...

کارم شده خاطره نویسی گذشته

گذشته هایی که شیرینیش هیچ وقت تموم نمیشه

اون وقتایی که می گفتی نمیشه بی تو

می گفتی تا ابد باهاتم

دوستت دارم تا ابد

آخی دخترم

یادته بوسهایی که بهم می دادیم

از پشت خط می بوسیدمت

تو هم می بوسیدی منو

آخی دخترم قرار بود عید پارسال... بیای پیشم

اما نشد دخترم

دخترم بابایی ها خیلی زود تکراری میشن

بابا هادی خیلی زود تکراری شد...

یا شاید فقط بابایی مث هادی زود تکراری میشه...

کاراشون

رفتارشون

حرفاشون

حتی عشقی که به دخترشون دارن

این عید این تولد زهر مارم شد...

توی وب تبریکش هست

دخترم...


تنها تو این خونه

... بی تو من افسردم